NÄIN OSTAT KSF MEDIAN ONLINE MAINOSINVENTAARIA OHJELMALLISESTI

Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa mainosnäyttöjen ostamista valituista medioista reaaliaikaisesti siihen suunniteltujen järjestelmien avulla. Suurimpana ostajaryhmänä Suomessa ovat mediatoimistot. KSF Median online inventaari on ostettavissa joustavasti ja monipuolisesti Google Ad Manager-järjestelmän kautta.

TUOTTEET

SULJETTU (PRIVATE MARKETPLACE)

Suljetussa huutokaupassa ostajan valittavana ovat kaikki standardimainosformaatit sekä sivustot, joissa mainostaja haluaa näkyä. Valituille mainosformaateille ja sivustoille/osioille tehdään Private dealit, joiden avulla ostaja pääsee ostamaan mainostilaa helposti oman ostojärjestelmän kautta. Private dealit tehdään yhdessä ohjelmallisen ostamisen tiimin kanssa, jotta haluttu inventaari saadaan helposti saataville ostajan järjestelmään.

Käytössämme olevaan julkaisujärjestelmään on valmiiksi integroitu laaja määrä käytössä olevista ostojärjestelmistä. Käytössämme on Google Ad Manager -järjestelmää.

GOOGLE AD MANAGER

Private dealin avaamiseen tarvitaan ostajalta alla olevat tiedot. Näitä tietoja vastaan ostaja saa Deal ID:n eli tunnuksen, jonka avulla inventaari aukeaa ostettavaksi. Deal ID:tä voi olla useampi eri mainosformaateille ja sivustoille/osioille.

ostojärjestelmä (DSP)

ostaja (Seat ID)

mainostaja

sivustot/osiot, joissa halutaan näkyä

halutut mainosformaatit

I. MAINOSFORMAATIT
Paraati 980 x 400
Panoraama 980 x 120
Pidennetty suurtaulu 160 x 600
Jättiboksi 468 x 400
Boksi 300 x 300
Mobiili 300 x 300
MUUT FORMAATIT OVAT TARVITTAESSA MYÖS MAHDOLLISIA.

II. SIVUSTOT:
hbl.fi
vastranyland.fi
ostnyland.fi