Palvelut

Graafinen tuotanto

Tarvitsetko apua tuotannossa?

Painoaineiston tuotanto

Lähetä meille luonnos, logotyyppi ja kuvat sekä teksti Microsoft Word -dokumenttina. Kerro myös ilmoituksen koko ja julkaisupäivä(t) sekä anna yhteystietosi.

 

Verkkoaineiston tuotanto

Tarvitsemme:
• Käsikirjoituksen (tekstidokumentti) Word/Open Office/PDF-muodossa.
• Kuva-aineiston, logot ja muun graafisen materiaalin, jota haluatte käyttää (.jpg, .gif, .pdf, .ai, .psd, .png).
• Ohjeistuksen aineiston asettelusta ja yksinkertaiset ohjeet ilmoitusvalmistajalle.
• Linkin, johon banneri yhdistetään.
• Bannerin kokotiedot.

Veloitamme 30 €/tunti (+ alv 24 %) tuotannosta. Digitaalisten erikoisilmoitusten tai verkkoilmoitusten video- ja äänituotannosta veloitamme lisäksi + 20 %.

Käännöspalvelu

Oletko käännöspalvelua vailla?

Muotoilemme kaupallisen viestin sisällön sujuvaksi, selkeäksi ja myyväksi ruotsin kielellä.

Tarvitsemme aineiston tai käännöksen lähdetekstin viimeistään neljä arkipäivää ennen julkaisuajankohtaa. Prosessin sujuvoittamiseksi pyydämme ilmoittamaan ilmoituksen julkaisupäivän otsikkokentässä, kun aineisto lähetetään käännettäväksi.

Käännöspalvelumme on tavoitettavissa osoitteessa ilmoitus@ksfmedia.fi tai numerossa 044 7835 719. Huomatkaa, että käännöspalvelumme palvelee ma–pe klo 12–16.

Käännöspalvelu sisältyy ilmoituksen hintaan, lukuun ottamatta valtiollisia tai kunnallisia ilmoituksia, kuulutuksia tai vastaavia tiedonantoja. Näiden aineisto tulee lähettää ruotsiksi.

HUOM.! Käännöspalvelumme ei tee mahdollisia graafisia muutoksia. Toimitamme käännetyn aineiston alkuperäisessä muodossa, emme painovalmiina PDF-tiedostona.

Tutkimukset ja raportointi

Tutkimme. Analysoimme.

Printtitutkimukset

 HBL:n painettujen mainoskampanjoiden yhteydessä teetämme niin sanottuja RAM-tutkimuksia. RAM-mittauksien avulla analysoimme ilmoituksen tehokkuutta ja miten se toimii HBL:n eri kohderyhmien keskuudessa. Voimme myös tutkia lukijoiden käsitykset brändistä, jossa mittaamme ei ainoastaan nykytilannetta vaan myös muutosta.

RAM:in neljä päämittaria

 + Huomioarvo – kuinka hyvin kohderyhmä on huomannut mainoksen

+ Brändin tunnistaminen – kuinka hyvin kohderyhmä yhdistää mainoksen oikeaan brändiin

+ Sitouttaminen – mikä mainoksessa herättää kiinnostuksen ja kuinka relevantiksi se koetaan?

+ Toiminta – kuinka paljon mainonta kannustaa toimintaan 

Digitaalisen median tutkimus

 Mittaamme ilmoitustehokkuutta myös digitaalisissa kanavissamme. Jokaisen päättyneen kampanjan yhteydessä tuotetaan raportti, joka näyttää näyttömäärät, klikkausprosentti sekä näiden jakauma eri ajanjaksojen aikana. Tarvittaessa voimme myös mitata ilmoituksen relevanssin ja aktivointitehokkuuden, samalla tavalla kuin RAM-tutkimuksessa. 

KYSY LISÄÄ RAPORTOINNISTA JA TUTKUMUKSISTA